Основе eTwinning-а као алата за реализацију пројектно-оријентисане наставе
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 387
Да
Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430
Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Циљ програма јесте унапређење компетенција, вештина и знања васпитача и наставника у области дигиталних технологија и пројектне наставе са циљем унапређења квалитета наставног процеса у васпитно-образовним институцијама
Упознавање циљне групе са могућностима рада на European School Education Platform (ESEP) и eTwinning делу платформе и ИКТ алатима на платформи; Упознавање циљне групе са основним аспектима пројектне наставе, могућностима спровођења виртуелних пројеката на eTwinning платформи и начином интеграције у наставни план и програм. Унапређење извођења наставе и подстицање креативности у наставном процесу спровођењем виртуелних пројеката; Подстицање иновативности и интерактивности наставе уз помоћ спектра приступа и вишег степена укључености ученика; Јачање кључних компетенција и мотивације ученика и остваривање међупредметне корелације; Промовисање професионалног усавршавање у области ИКТ-а на eTwinning платформи.
Учесници: · су оспособљени да користе eTwinning и његове ИКТ алате: умрежавање са колегама из Европе, проналажење партнера, захтев за контакт, причаоница, прављење страница, уметање видео материјала, постављање радова деце, уграђивање веб 2.0 алата, рад на Твинспејсу; · разумеју како eTwinning пројекти доприносе јачању међупредметних, дигиталних, језичких компетенција; · умеју да осмисле eTwinning пројекат за обраду наставних јединица са активним учешћем ученика у складу са узрастом; · разумеју како се планира и спроводи eTwinning пројекат; · су упознати са начином на који eTwinning пројекти доприносе мотивацији ученика и вишем степену аутономије ученика у наставном процесу; · су упознати са могућностима професионалног развоја.
90
недеља:
3
бодова:
9
Све обуке у организацији Фондације Темпус су бесплатне