Прати, процени и објективно оцени

Каталошки број програма: 428  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Унапређење компетенција наставника у области оцењивања ученичких образовних постигнућа са циљем развијања ефикансијег наставног процеса.

- Систематизовања знања наставника о предмету, врстама, функцијама и принципима оцењивања. -Унапређење компетенција наставника у свери ефикасног оцењивања у складу са предвиђеним критеријумима оцењивања (стандардима оцењивања). -Унапређивање знања наставника о употреби Правилника о оцењивању у наставном процесу. -Унапређење компетенција наставника за оспособљавање ученика за сопствено вредновање и вредновање других. -Унапређење компетенција наставника о практичној примени метода, техника и облика праћења, извештавања и објективног оцењивања ученика.

Наставници су унапредили своје компетенције у области оцењивања ученичких постигнућа поштујући функције и принципе оцењивања, користећи различите методе, технике и облике оцењивања. Наставници су унапредили практичне вештине оцењивања, које ће им пружити јаснији увид о постигнућима ученика. Наставници су обучени да креирају документацију о напредовању ученика која ће обухватати специфичности напредовања сваког појединца.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови