Међупредметне компетенције - развијање функционалних знања и вештина кроз наставу природних наука и математике 2
Каталошки број програма: 362
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању , Горанска бб Смедерево, office@rcsmed.edu.rs, 026619906, 026619907 , 026619906
Sanja Nedeljković, snedeljkovic@rcsmed.edu.rs, 026619906, 0606831905, 026619906
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Јачање професионалних компетенција наставника у домену развоја међупредметних компетенција кроз наставу природних наука и математике.
- оснаживање и развој наставничких знања и компетенција у домену развијања међупредметних компетенција кроз редовну наставу и слободне наставне активности, са акцентом на експеримнеталне, истраживачке и пројектне задатке; - припрема ученика за целоживотно учење и прилагођавање новонасталим променама у свету који их окружује; - унапређивање наставничких компетенција у вези са операционализацијом исхода уз повезивање са развијањем међупредметних компетенција и одабиром адекватних метода наставе и учења; оснаживање наставника за формативно праћење остварености тако конципираних исхода. - креирање примера добре праксе, њихова примена у свакодневној настави и размена примера добре праксе са колегама.
На крају ове обуке наставник ће бити у стању да: - разуме комплексност појма међупредметних компетенција у 21. веку; - усклади сопствену наставну праксу са потребама ученика у домену развијања међупредметних компетенција у циљу припреме за реалне ситуације и будућност; - идентификује наставне области и препозна наставне јединице које могу допринети развоју међупредметних компетенција, по потреби уз међупредметно повезивање; - разуме повезаност исхода, међупредметних компетенција и активности ученика, односно осмисли адекватне активности ученика и операционализује исходе на начин који подстиче развој међупредметних компетенција; - организује, прати и вреднује активности ученика којима се развијау и промовишу међупредметне компетенције.
30
дана:
1
бодова:
8
2.500,00