Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развоју
Каталошки број програма: 184
Не
Академија васпитачко медицинских струковних студија, Балканска 18, 3700 Крушевац, info@vaspks.edu.rs, 037447007, 037420761
Катарина Томић, katarinat@vaspks.edu.rs, 037420760, 062794234
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Омогућити полазницима да овладају теоријским и практичним знањима везаним за осмишљавање, структурисање и спровођење стимулативних психомоторних активности у свакодневном раду са децом са циљем ублажавања последица развојних сметњи и проблема.
Оспособљавање полазника да овладају знањима о току и повезаности сазнајног и моторног развоја, са циљем препознавања, отклањања или ублажавања тешкоћа са којима се деца суочавају, коришћењем структурисаних моторичких активности различитог нивоа сложености. Унапређивање програмских садржаја стимулативних психомоторних активности кроз различите облике сензомоторне и игровне активности деце (покретне игре, облика кретања, ритмичко-плесних активности, вежби и сл..). Усавршавање вештине израде и примене неструктуираних материјала (справа и реквизита) у раду са децом у инклузивном контексту. Унапређивање вештина организовања инклузивних групних моторичких активности, чиме би се обезбедило побољшање интеракција деце у групи.
Полазник би након спроведене обуке требало да: Разуме и објасни ток и повезаност сазнајног и моторног развоја, са циљем препознавања, отклањања или ублажавања тешкоћа са којима се деца суочавају, коришћењем структурисаних моторичких активности различитог нивоа сложености. Реализује програмске садржаје стимулативних психомоторних активности кроз различите облике моторне и игровне активности деце. Овлада вештинама израде инспиративне средине и примене неструктуираних материјала (справа и реквизита) у раду са децом у инклузивном контексту. Овлада вештинама организовања инклузивних групних моторичких активности, чиме би се обезбедило побољшање интеракција деце у групи.
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара по учеснику. У цену су укључени материјали које обезбеђује организатор.