ХОЛИСТИЧКИ ПРИСТУП РАНОМ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И „ГОДИНЕ УЗЛЕТА“ – ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕ
Каталошки број програма: 577
Не
Висока струковна васпитачка и медицинска школа у Вршцу, Омладински трг 1; 26300 Вршац, vsvassekretar@hemo.net, 013832517, 013833420
Љиљана Келемен Милојевић, ljiljakelemen@gmail.com, 0692441985, 0692441985
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
П7 Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“
Унапређивање знања, умења и вредносних ставова практичара (васпитача, медицинских сестара, стручних сарадника) у предшколским установама о значају примене холистичког приступа у раном развоју у светлу Основа програма „Године узлета“.
– Унапређивање знања о значају раног развоја и заснованости интегрисаног приступа учењу и развоју на схватању детета као целовитог, интерактивног и креативног бића; – унапређивање теоријских и функционалних знања о холизму, савременим педагошким приступима и циљевима усмереним на дете; – обогаћивање знања и умења из области непосредне примене холизма; – препознавање потреба праксе и унапређивање умења у домену подршке целовитог приступа детету и његовој добробити у реалном програму кроз односе и делање; – сензибилизација практичара за преиспитивање непосредног рада са децом у светлу Основа програма „Године узлета“; – оснаживање васпитача за развијање реалног програма уз примену холистичког приступа и одговарајућих стратегија.
– Примењују усвојена знања о холистичкој природи раног развоја детета у развијању реалног програма и непосредном раду да децом; – разумеју и примењују у пракси постулате еманципаторне, интерактивне и конструктивистичке педагогије; – примењују усвојена знања о интегрисаном приступу учењу предшколске деце; – интегришу методе и технике непосредног рада са децом које се заснивају на холистичком приступу у развијању теме/пројекта; – успешно доприносе подршци добробити детета у реалном програму; – успешно примењују стратегије практичара у развијању програма „Године узлета“ (развијају интегрисани приступ у планирању, избору поступака, праћењу, документовању и вредновању квалитета); – боље разумеју значај рефлексије и саморефлексије.
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара (нето) - цена укључује: надокнаду за реализаторе и штампани материјал за рад. Посебно плаћање путних трошкова за реализаторе.