Настава математике усмерена на исходе - функционална знања, вештине и математичка писменост
Каталошки број програма: 320
Не
Удружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМ, Војводе Мицка Крстића 1б/21, Београд, jesic@gerundijum.rs, 0114096593, 063527903
Синиша Јешић, jesic@gerundijum.rs, 0114096587, 063527903
математика
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оспособљавање наставника за дидактичко-методско обликовање наставе по концепту: шта учимо, како закључујемо и како примењујемо научено, у складу са прописаним исходима, димензијама знања, нивоима сложености и димензијама когнитивних процеса.
Оспособљавање наставника за: садржајну и структурну анализу прописаних исхода наставе математике - хоризонтално, вертикално и међупредметно повезивање; анализу улоге различитих димензија знања (чињенично, концептуално, процедурално, метакогнитивно) у настави математике; структурирање и обликовање наставе математике у складу са димензијама когнитивних процеса (памтити, разумети, применити, анализирати, вредновати, стварати), према ревидираној Блумовој таксономији; функционално математичко описмењавање као основу за развијање способности примене математичких знања и вештина; одабир метода и дидактичко обликовање часа у складу са претходно наведеним.
Очекује се да ће наставници бити оспособљени да суптилније сагледају детаље нових програма наставе и учења, а посебно њихов концептуални оквир. При томе наставници ће бити оспособљени да у складу са постављеним исходима одабирају методе рада и дидактички обликују наставу тако да истовремено код ученика изграђују систем знања, систем вештина, математичку и критичку писменост, као и различите способности примене наученог. Такође, наставници ће развијати способности креирања наставе и задатака који се ослањају на когнитивне (и метакогнитивне) способности ученика, интелектуални и културолошки сензибилитет ученика, као и на интересовања ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена програма је 4000 динара по учеснику, што обухвата: трошкове организације, хонорар реализатора и радно-потрошни материјал.