Корак по корак ка квалитетном инклузивном образовању
Каталошки број програма: 203
Не
Центар за стручно усавршавање Шабац, Николе Тесле 1а, rcsabac@gmail.com, 015391599
Душан Којић, rcsabac@gmail.com, 015391599, 0648171755
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређење компетенција наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна образовна подршка, као и ученицима који потичу из осетљивих социјалних група адекватном употребом процедура и техника у оквиру инклузивног образовања.
-Развијање мотивације наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна подршка. -Стварање позитивне климе у учионици и могућности да сваки ученик буде успешан. - Развијање компетенција наставника за рад са ученицима из осетљивих социјалних група у циљу превенције осипања ученика. -Употреба различтих метода и техника рада у циљу напредовања ученика којима је потребна додатна образовна подршка. - Развијање сарадничког односа са родитељима. - Упознавање са техникама оцењивања и вредновања ученика којима је потребна додатна образовна подршка. -Развијање сарадничког односа између школе и установа сцоијалне и здравствене заштите у циљу подршке ученицима којима је потребна додатна образовна подршка и/или потичу из социјално осетљивих
Учесници обуке могу самостално да идентификују ученике којима је потребна додатна подршка у учењу. Учесници обуке знају како да помогну у учењу и напредовању ученицима из осетљивих социјалних група . Учесници обуке знају да наведу јаке и слабе стране у оквиру педагошког профила ученика. Учесници обуке могу самостално да израде ИОП. Учесници обуке умеју да дефинишу и вреднују активности планиране ИОП-ом. Учесници обуке разумеју улогу и функцију родитеља у реализацији ИОП-а. Учесници обуке умеју да вреднују напредак ученика којима је потребна додатна подршка у складу са Правилником о оцењивању. Учесници обуке познају процедуре којима у образовни процес могу да укључе стручњаке из других институција/невладиних организација и група грађана.
30
дана:
1
бодова:
8
1.900,00 динара по учеснику, за групу од 30 учесника ( 57.000,00 бруто). Цена покрива хонорар реализатора, трошкове материјала, штампања уверења, административне трошкове. У цену нису урачунати путни трошкови и евентуално потребе за смештајем предавача уколико је километража већа од 300 км у једном правцу.