ФУНКЦИОНАЛНО ЗНАЊЕ – од сна до стварности
Каталошки број програма: 481
Не
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању града Краљева , Змај Јовина 1 Краљево , csu.kraljevo@gmail.com, 0668131111, 0668131112
Данило Спасојевић , csu.kraljevo@gmail.com, 036379400, 0668131112
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Jачање професионалних компетенција наставника, стручних сарадника и директора за планирање, реализацију и праћење наставе орјентисане на исходе ради развијања функционалних знања, вештина и ставова ученика потребних за њихово даље школовање и живот.
Упознавање наставника: • са кључним, међупредметним и компентенцијама за целоживотно учење • са Стратегиијом васпитања и образовања Републике Србије • постигнућима наших ученика на националним и међународним тестирањима • предностима наставе засноване на међупредметној повезаности Пружање подршке наставницима у: • ефикасном планирању наставе засноване на исходима и на међупредметном повезивању • креирању задатака који ангажују различите когнитивне функције и доводе до формирања мреже појмова и развоја функционалног знања. • анализирању сопствене праксе ради унапређења исте
Полазници обуке биће у стању да: • Планирају и организују наставу и учење усмерену на остваривање исхода и развој компентенција ученика • Функционално повезују исходе, компентенције и стандарде • Одаберу наставне приступе, методе, технике и активности у циљу развоја функционалних знања • Креирају задатке који ангажују различите когнитивне функције • Реализују наставу применом међупредметног, интегрисаног приступа • Ефикасније управљају одељењем • Прилагоде наставу индивидуалним карактеристикама и потребама развојног нивоа сваког ученика • Ефикасно преиспитују сопствену праксу користећи различите технике и мењају сопствени рад у циљу подстицања развоја сваког појединца
30
дана:
1
бодова:
8
2500,00 динара