Обрати пажњу - Како одржати пажњу ученицима на часу

Каталошки број програма: 15  

Не

Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555

Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Унапређивање знања и вештина наставника у поспешивању фокуса и обима пажње код ученика и побољшање комуникације са њима.

Информисање наставника о превентивним мерама при уочавању промена фокуса пажње ученика и факторима који ремете усвајање садржаја на часовима. Стицање знања и вештина којима је могуће: o усмерити пажњу, појачати мотивацију и олакшати усвајање наставних садржаја код ученика, o унапредити однос са ученицима кроз поверење и подстицање отворености у комуникацији. Јачање мотивације наставника за уношење промена у раду у циљу побољшања ефикасности и стварања подржавајуће атмосфере за ученике у учионици и самој школи.

Наставници су упознати са резултатима истраживања и поседују битна сазнања о пажњи код деце, факторима који је угрожавају или поспешују и психофизиолошким основама пажње и емоција. Наставници су стекли и унапредили постојећа знања о различитим врстама пажње и слушања и разумеју значај односа са ученицима којима неусмерена пажња прави пометњу и утиче на усвајање градива. Наставници су мотивисани и обучени за примену нових сазнања и за увођење промена у свом начину рада, које би довело до побољшања пажње код ученика и лакшег усвајања градива, као и бољег односа са њима. Наставници су током обуке у улози „ученика“ и по моделу од реализатора усвојили методе и технике за држање пажње и на свом примеру се уверили у њихову ефикасност.

30

дана: 1
бодова: 8

2.300,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.