ИОП у функцији остваривања оптималног развоја ученика
Каталошки број програма: 204
Не
Марина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плус, Епископа Никифора Максимовића 18, ercobuke@gmail.com, 032400881
Владимир Павловић, ercobuke@gmail.com, 032403090, 0605772677
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Оснаживање полазника да пруже подршку ученицима којима је потребна додатна подршка у образовању и васпитању и унапреде квалитет образовно-васпитног процеса како би ученици постигли оптимални развој у складу са могућностима.
Повезивање законске регулативе са индивидуализацијом и ИОП-ом и њихове предности за оптимални развој ученика; Оснаживање полазника за поступање по прописаном редоследу у изради ИОП-а и схватање сопствене улоге у тим корацима; Стицање знања потребних за идентификовање потреба ученика за подршком у образовању и васпитању; Упознавање са начином долажења до свеобухватних података о ученику и писања педагошког профила; Стицање знања и вештина за израду персонализованог плана наставе и учења по предметима/областима; Оснаживање полазника за ефектан одабир стратегија рада којима се ученици развијају у складу са њиховим специфичностима и могућностима; Стицање вештина за оснаживање родитеља да буду подршка у оптималном развоју своје деце.
Полазник зна: законску регулативу која обавезује на индивидуализацију и ИОП; да је повеже и примени у свом раду; прописани редослед у изради ИОП-а; да идентификује потребе ученика за подршком у образовању и васпитању; особености ученика којима је потребна додатна подршка у образовању; како и од кога да прикупи релевантне податке о ученику; да дефинише педагошки профил ученика; да изради план индивидуализације/план наставе и учења за предмет/област за конкретног ученика; у раду са учеником да прилагоди методе, технике, облике рада, наст материјал, темпо итд. образовно- васпитним и развојним потебама конкретног ученика коме је потребна додатна подршка; да оснажи родитеље да подржавају оптимални развој свог детета.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику за групу од 26 до 30 учесника - 2 500,00 динара; Цена по учеснику за групу од 21 до 25 учесника - 3 000,00 динара; Цена по учеснику за групу од 15 до 20 учесника -3 700,00 динара. Цена укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.