Методе интерактивног образовног рада са одраслима
Каталошки број програма: 395
Не
Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду, Чика Љубина 18-20, 11000 Београд, ipa@f.bg.ac.rs, 0113206261 , 0113282985
Јован Миљковић, ipa@f.bg.ac.rs, 0113206261, 0642864271, 0113282985
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Усавршавање наставника, тренера, едукатора за примену метода и техника у образовном раду са одраслима, уз посебан осврт на интерактивни модел рада са одраслима.
Оспособљавање полазника за: Разумевање места и улоге коју различити елементи образовног рада са одраслима имају у процесу одабира метода Планирање интерактивног рада са одраслима Дизајнирање интерактивне наставне јединице за одрасле полазнике Уважавање разлилитих стилова учења приликом одабира метода, техника и стратегија Комбиновање традиционалних и савремених метода рада са одраслима сходно принципима учења одраслих Примену метода за подстицање одраслих на самодирективност у учењу и управљање сопственим каријерама Разумевање компоненти интерактивног модела Идентификовање метода и техника погодне за образовни рад са одраслима
По завршетку обуке учесник је оспособљен да: -објасни значај креирања адекватног простора и атмосфере као предуслова за коришћење различитих метода и техника у образовном раду са одраслима - креира адекватни простор и атмосферу као предуслов за коришћење метода и техника у образовном раду са одраслима - изабере адекватне методе и технике у зависности од садржаја програма, карактеристика групе и ситуације учења, као и различитих стилова учења полазника - управља процесом и ефектима примене метода и техника у процесу образовања одраслих - процењује и прати ефекте примене реализованих метода и техника у процесу образовања одраслих - објасни значај коришћења ИКТ и отворених образовних ресурса у ситуацијама учења и образовања одраслих.
25
дана:
2
бодова:
13
Цена по учеснику је 6 300 динара (у цену је укључен ПДВ). Спецификација цене: реализатори – 2 дана x 2 реализатора; организација тренинга; материјал за семинар; таксе Филозофског факултета и Института за педагогију и андрагогију 13%; трошкови ПДВ-а. Освежење и исхрана су у сопственој режији учесника; за реализацију програма ван Београда додају се путни трошкови за два реализатора.