Радни листови, креирање по фазама часа

Каталошки број програма: 444  

Не

Удружење наставника ВЕТ Форум, Боре Вукмировић 12, 18000 Ниш, udruzenjevetforum@gmail.com, 063411456, 018220424

Саша Манић, manicsasa2@gmail.com, 018220424, 063411456

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оспособљавање наставника за креирање радних листова, уз развијање компетенција за њихову израду и примену у разним фазама часа, како би се унапредио наставни процес

Упознавање наставника са теоријским основама разлога за креирање радних листова (активно-оријентисаном наставом, техникама рада и учења, циљевима, исходима и компетенцијама). Оспособљавање учесника за креирање и модификовање радних листова за поједине фазе часа Упознавање са начинима, критеријумима праћења и вредновања активности ученика у току рада на радним листовима. Упознавање са предностима и недостацима употребе радних листова у настави. Развијање компетенција за планирање и програмирање рада водећи рачуна да се садржај учини интересантнијим и разумљивијим ученицима.

Наставник је оспособљен да: - креира и модификује радне листове за различите фазе часа; - примењује различите технике рада; - подстиче и подржава различите стилове учења ученика и помаже развој стратегија учења; - подстиче код ученика систематичност, самосталност и тимски рад; - прати и вреднује активност ученика и прикупља повратне информације за унапређење радних листова; - развија отвореност према процесу сталног учења и усавршавања.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена програма износи 3.000,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена покрива хонораре реализатора програма, порезе и доприносе и трошкове Удружења. У цену нису урачунати трошкови смештаја, исхране и пута реализатора програма, материјала за реализацију програма, закуп просторије где се програм реализује, као ни трошкови смештаја и исхране полазника семинара.