Енергија у учионици: Како превазићи дигитални замор у настави

Каталошки број програма: 482  

Не

Отворена просветна иницијатива, Кнеза Лазара Л2 лок16, opisrbije@gmail.com, 0638249999, 0358155444

Братислав Филиповић, opisrbije@gmail.com, 0358155444, 0638249999

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Унапређивање квалитета наставе превазилажењем дигиталног замора ученика различитим методама , техникама и алатима у традиционалној и онлајн учионици

Упознавање учесника са појмовима: енергија у учионици, активно учења и дигитални замор. Оснаживање учесника за успешно планирање и реализацију активног учења у традиционалној учионици коришћењем различитих метода и техника. Оснаживање учесника за успешно планирање и реализацију активног учења у онлајн учионици коришћењем различитих интерактивних дигиталних алата.

Учесници препознају важност ентузијазма наставника, ангажовање ученика, подржавајућу атмосферу, флексибилност у настави и позитивну комуникацију у стварању доброг окружења за учење. Учесници препознају дигитални замор код ученика. Учесници знају компоненте активног учења. Учесници креирају припрему за час активног учења у класичној учионици користећи различите методе и технике. Учесници креирају припрему за час активног учења у онлајн учионици користећи различите дигиталне алате.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику износи 4.900 динара. У цену су урачунати хонорари предавача, путни трошкови, трошкови преноћишта радни материјал, израда уверења, трошкови координисања (уплата по пријави конкурса,телефонски рачуни, маркетинг према заинтересованим групама полазника, коришћење додатне хардверске опреме, непредвидљиви трошкови…)