Разоткривање конфликата у систему образовања и васпитања – ко се боји вука још?

Каталошки број програма: 42  

Не

Отворена просветна иницијатива, Кнеза Лазара Л2 лок16, opisrbije@gmail.com, 0638249999, 0358155444

Братислав Филиповић, opisrbije@gmail.com, 0358155444, 0638249999

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Оснаживање полазника за едукацију деце о разумевању потреба,развој самосвести и самоафирмације у интеркултуралном окружењу, холистички приступ конфликтима,развој свести о вредностима за квалитетан живот,рад и комуникацију у савременом друштву.

Оспособљавање за: - примену адекватних техника и метода рада са децом у циљу превенције насилног понашања; - примену адекватних поступака и стратегија у превазилажењу конфликтних ситуација; - социјалне вештине конструктивног решавања конфликата – холистика; - објективно расуђивање, аргументацију и евалуацију у конфликтној ситуацији; - поучавање деце о стратегијама учења и памћења, планирања објективних и позитивних реакција на конфликтне ситуације у интеркултуралном окружењу; - стицање знања о интеркултуралном учењу као виду међусобног упознавања без предрасуда и стереотипа и преношења таквог знања на децу; - квалитетну комуникацију и заједнички рад који су засновани на систему позитивних вредности друштва.

Учесници ће бити способни за: - трансфер знања – како поступити у конфликтној ситуацији, разоткрити елементе и фазе конфликта и не плашити се учешћа у њему (вук=конфликт - „ко се боји вука још?“ ако има вештине комуникације), учити из ситуације ради превенције будућих конфликата, страха од њега и стреса; - отвореност према новим видицима, стратегијама, техникама, методама поступцима решавања конфликата; - превентивно деловање у високоризичним ситуацијама за одређени узраст, социјалну и културну припадност деце; - активно слушање и ненасилну комуникацију као вештине које ће умети да пренесу на децу; - стварање идентитета код деце, воље за конструктивну сарадњу и дијалог као предуслова за живот и рад у савременом друштву.

30

дана: 2
бодова: 16

Цена по учеснику износи 5.900 динара. У цену су урачунати хонорари предавача, путни трошкови, трошкови преноћишта радни материјал, израда уверења, трошкови координисања (уплата по пријави конкурса,телефонски рачуни, маркетинг према заинтересованим групама полазника, коришћење додатне хардверске опреме, непредвидљиви трошкови…)