Модели игролике, развијајуће наставе
Каталошки број програма: 383
Не
Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300
Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Стицање професионалних знања и вештина за иновативно организовање наставног процеса овладавањем креативним моделима игролике, развијајуће наставе и могућностима за њихову примену у наставном процесу ради стварања амбијента у коме се лакш ефикасније
Упознавање са моделима игролике, развијајуће наставе: „Детективски зид“, „Шта би се десило ако...”, „Диктат значења“, „Кутија“, „Понови моје и додај своје“ или „Каладонт“, „Сусрет са херојем“, „Кратко и тачно“, „Тачно – нетачно“, „Желим да питам“ или „Постави питање“, „Уметници и гледаоци” или „Игра улога“, „Јавни говор“ или „Конференција за штампу“. Практична примена модела игролике, развијајуће наставе у учењу и наставном процесу.
Полазници обуке овладавају моделима игролике, развијајуће наставе и током радионичарских активности увиђају начине и могућности за њихову примену у подучавању
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара са ПДВ-ом(У цену нису урачунати трошкови за радни материјал, путни трошкови до места реализације и смештај реализатора)