Развијање и вредновање функционалног знања

Каталошки број програма: 470  

Не

Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300

Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оспособљавање наставника за планирање и реализацију наставе током које се развија функционално знање и вредновање процеса напредовања ученика у складу са циљевима и исходима Програма наставе и учења

Упознавање учесника са теоријском основом о функционалном знању . Оспособљавање учесника да креирају ситуацијске, проблемске задатаке и задатке из реалног живота. Развијање компетенција за примену облика рада и техника учења у току истраживачке наставе и током истраживачког процеса. Оспособљавање учесника за коришћење различитих метода за добијање повратних информација од ученика у току реализације наставе. Израда и употреба различитих модела вредновања са релевантним критеријумима и индикаторима за самовредновање и вршњачко оцењивање. Оспособљавање учесника за процену постигнућа ученика у складу са исходима Програма наставе и учења и стандардима постигнућа.

Наставник оспособљен да: - креира проблемски задатак, суочи ученике са проблемском ситуацијом и мотивише за истраживачки рад како би решили проблем. - реализује истраживачку наставу и користи aлате за усмеравање ученичког истраживања. - примењује различите методе групног рада, врши стални мониторинг и вреднује допринос појединца у групном раду. - користи ученичку рефлексију за усмеравање и подстицај процеса напредовања ученика до достизања исхода из Програма наставе и учења. - креира и примени адекватне и мерљиве критеријуме и индикаторе за самовредновање и вршњачку процену као и напредовања ученика у наставном процесу.

30

дана: 1
бодова: 8

3.000,00 динара са ПДВ –ом (У цену нису урачунати трошкови за радни материјал, путни трошкови до места реализације и смештај реализатора)