Индивидуализација наставе уз уважавање разлике у стиловима учења ученика

Каталошки број програма: 493  

Не

Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300

Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Стицање професионалних знања и вештина за иновативно организовање наставног процеса уз примену принципа индивидуализације наставе сходно стиловима учења ученика

- Усвајање актуелних психолошко-дидактичких и практичних препорука о индивидуализацији наставе као правовременом педагошком корективу у настави данас - Схватање значајa, смисла и могућности имплементације сазнања о когнитивним стиловима и стиловима учења у наставној пракси - Увежбавање у идентификовању преферираних стилова учења ученика, избору наставне грађе, модела и диференцијације ученика према преферираним стиловима учења - Обука учесника у организацији препаративне, оперативне и верификативне фазе индивидуализованог наставног часа у складу са стилом учења ученика Посредно утицати на ученичко лично задовољство квалитетнијим наставним радом, што може водити повољнијој психолошкој клими у читавој школи

- Учесници ће обогатитити своја знања и вештине организовања новим открићима о индивидуализованој настави и учењу -Оспособиће се да препознају, процене и уваже разлике међу ученицима (у способностима, предзнањима, стиловима учења), те да наставу прилагоде индивидуaлним стиловима учења ученика. -Очекује се да учесници оспособе да често и ефикасно примењују неформалним стилом поучавања (рад у малим групама, ученичка самоконтрола, задаци на више нивоа тежине, дискусије резултата...) - Учесници ће примењујући индивидуализовану наставу сходо стиловима учења ученика моћи да утичу на подстицање ученичке унутрашње мотивације за учење у настави и постизању бољих резулта у исходима учења

30

дана: 2
бодова: 15

5.500,00 динара са ПДВ –ом (У цену нису урачунати трошкови за радни материјал, путни трошкови до места реализације и смештај реализатора