Водич кроз инклузивно образовање

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 212  

Да

Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080

Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Стицање и унапређење знања о врстама посебних образовних потреба, моделирању наставе за децу у инклузији, изради и примени индивидуално-образовног програма, а у циљу развијања компетенција наставника и пуног потенцијала ученика.

Упознавање полазника са моделима и приступима инклузији. Оспособљавање наставника да примењују стратегије и технике за стварање инклузивне атмосфере. Упознавање полазника са врстама посебних образовних потреба и импликацијама за наставни процес. Оспособљавање полазника да примењују стратегије, методе и технике моделовања наставе за ученике са посебним образовним потребама. Упознавање са процедуром долажења до свеобухватних података о ученику и писања педагошког профила, израдом плана индивидуализације и индивидуално-образовног програма (ИОП) и начином и динамиком праћења и ревизије ИОП-а. Оспособљавање наставника да израде ИОП подршке за ученика.

Полазници ће бити оспособљени да вреднују различите моделе и приступе инклузији. Полазници ће бити оспособљени да примењују стратегије које доприносе стварању инклузивне атмосфере у одељењу. Полазници ће бити упознати са врстама посебних образовних потреба ученика и импликацијама за наставни процес. Полазници ће бити оспособљени да примењују стратегије, методе и технике прилагођавања наставних садржаја ученицима са посебним образовним потребама. Полазници ће бити оспособљени да прикупљају свеобухватне податке о ученику и напишу педагошки профил, израде план индивидуализације и индивидуално-образовног програма (ИОП) и прате и вреднују реализацију ИОП-а.

60

недеља: 2
бодова: 16

Цена по учеснику износи 3000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.