Повезивање језичких и нејезичких садржаја у настави страних језика и ресурси за подстицање вишејезичности
Каталошки број програма: 694
Не
Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430
Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430
страни језик
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређење компетенција наставника за повезивање садржаја страних језика са другим предметима (CLIL) и за сарадњу са колегама ради остваривања интегративног приступа настави и подстицања вишејезичности код ученика у различитим предметним областима.
Специфични циљеви овог програма односе се на подршку развоју компетенција учесника обуке за: • Остваривање корелација међу предметним садржајима и практиковање приступа интегрисаног учења нејезичких садржаја и језика. • Остваривање сарадње у контексту интегративног приступа настави на нивоу школе. • Развијање свести о начинима смисленог повезивања језичких и нејезичких садржаја • Развијање компетенција наставника за примену приступа вишејезичности у различитим предметним областима. • Коришћење ресурса (релевантних сајтова, портала, публикација, база примера праксе, алата, наставног материјала и сл.) као подршке повезивању језичких и нејезичких садржаја у настави уз укључивање различитих језика.
Након обуке учесници ће: -Бити упознати са националним и европским политикама које се тичу неговања интегративног приступа настави, развоја кључних компетенција кроз међупредметно повезивање садржаја, мултикултуралности и вишејезичности. -Моћи да препознају компетенције које као наставници треба да развију како би смислено повезивали језичке и нејезичке садржаје у свом контексту. -Знати да осмисле и спроведу часове засноване на CLIL приступу. -Бити упознати са начинима сарадње на нивоу школе, ради остваривања међупредметне наставе. -Бити упознати са начинима примене приступа вишејезичности у различитим предметним областима. -Моћи да користе различите ресурсе који могу да подрже међупредметно повезивање уз коришћење различитих језика.
30
дана:
1
бодова:
8
Учешће на обуци је бесплатно.