Од пројекта до функционалног знања

Каталошки број програма: 389  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Развијање методичких компетенција полазника кроз пројектне активности које нису унапред дефинисане, већ су продукт свакодневних дешавања, а које подстичу развој детета као јединственог и целовитог бића.

- едукација полазника да дечја/ученичка лична искуства и свакодневна дешавања користе као полазиште за развијање ралног програма и проширивање постојећег знања и искуства. -оспособњавање полазника за подржавање учења кроз игру и истраживање. - оспособњавање полазника за подржавања заједништва и односа припадања заједници током развијања реалних програма у школи и предшколској установи.

Након обуке полазници ће бити оспособљени да: - прихватају дете/ученика као јединствено биће и подстичу његове потенцијале; -подстичу креативне приступе у раду са децом/ученицима кроз игровне активности; -да стварају прилике током боравка у установи да се деца/ученици добро осећају, да свакодневно проширују своје искуство, знање, могућности, да прихватају промене и да у њима учествују у складу са сопственим жељама и могућностима градећи квалитетне интеракције; -да стварају педагошке ситуације у којима ће деца/ученици моћи да повезују сопствена искуства и сазнања, развијају интересовања , тумаче тренутна збивања, али и постављају питања без страха и присиле; -подстичу развој дечјег сензибилитета, смисао за уочавање и жељу за упознава

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови