Иновације у наставном процесу и обради школске документације: Примена вештачке интелигенције у образовним установама

Каталошки број програма: 419  

Не

Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300

Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса

Циљ програма је да наставницима приближи примену ВИ у образовању, ради ефикасније припреме наставе, персонализованог приступа ученицима и креативнијег рада. Програм развија вештине за ангажовање ученика и прилагођавање наставних материјала.

-Коришћење ВИ алата – Обука за алате који олакшавају креирање наставних материјала, анализу података и планирање наставе; -Интеграција ВИ у наставу-Наставници ће научити да примене ВИ у различитим предметима, подстичући мотивацију и разумевање ученика; -Етика у примени ВИ – Учесници ће се упознати са етичким питањима, попут приватности података и одговорне употребе ВИ; -Персонализација наставе – Наставници ће научити како да прилагоде наставу различитим нивоима знања и вештина ученика; -Анализа података о учењу – Обука за коришћење ВИ у праћењу и прилагођавању наставе на основу напредовања ученика; -Управљање документацијом – Употреба ВИ алата за анализу школске документације, откривање образаца и припрему аналитичких извештаја.

Учесници/наставници ће бити у стању да: - разумеју адаптивно учењем и његову примену у настави; - оспособљени за рад са генераторима садржаја, алатима за анализу напретка и иновативним наставним алатима; - учествују у прилагођавању наставе различитим нивоима знања ученика; - схватају етичка питања попут приватности и одговорне примене ВИ; - развијају вештине анализе података за прилагођавање наставе на основу напретка ученика; - примењују интерактивне ВИ алате, као што су виртуелни тутори и симулације; - управљају документацијом – Употреба ВИ за анализу и управљање подацима, генерисање извештаја и прилагођавање наставних планова.

30

дана: 1
бодова: 8

3.000,00 динара са ПДВ –ом (У цену нису урачунати трошкови за радни материјал, путни трошкови до места реализације и смештај реализатора)