У школи је лако када вредновати знаш како

Каталошки број програма: 510  

Не

Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697

Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Унапређивање компетенција полазника за праћење и вредновање остварености исхода и стандарда путем ваљано конструисаног теста, захтева или задатка, а све у циљу примене знања у пракси.

Оснаживање полазника за избор оптималних садржаја за планирање вредновања и праћења ученичких постигнућа, користећи захтеве, задатке и тестове усмеренe на исходе и стандарде Јачање компетенција полазника за избор задатака и конструкцију теста у складу са исходима и стандардима Усмеравање полазника на конструкцију упутства за прегледање и бодовање тестова Оснаживање полазника за индивидуализацију наставе на основу резултата тестирања Планирање засновано на постигнућима ученика Оснаживање полазника за обраду и анализу података са тестирања Упућивање полазника на развијање стратегија код ученика за постављање сопствених циљева у складу са постигнућима на тестирањима Упућивање учесника на самовредновања код ученика и процењивање напретка

Полазници ће након обуке бити у стању да: 1. квалитетније прате и вреднују ученичка постигнућа 2. сврсисходније глобално и оперативно планирају 3. помогну ученицима да боље напредују и савладају проблеме са којима се сусрећу у остваривању предвиђених исхода по темама, областима и предметима 4. анализирају постигнућа ученика из наставног предмета и на основу тога врше припремање и планирање 5. израђују тестове, водећи рачуна о свим аспектима конструкције теста 6. оснажују ученике у процесу самовредновања сопственог рада и постављању циљева учења, користећи ове тестове

30

дана: 1
бодова: 8

За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 2.000,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаји реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.