Дидактичко-методичко моделовање дигиталног часа
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 337
Да
Агенција за едукацију и услуге „Учасофт“, Светог Саве 9В, 15317 Доња Борина, ucasoft@ucasoft.rs, 0157796808, 0644558411
Душан Станковић, dusan.stankovic@ucasoft.rs, 0157796808, 0644558411
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Оспособљавање наставника за израду дигиталних часова и њихову примену у настави.
Разумевање појма наставног часа. Разликовање етапа наставног часа. Разумевање обележја и карактеристика етапа наставног часа. Разумевање односа броја, редоследа и временског трајања етапа наставног часа. Разумевање структуре и методичких специфичности наставних часова. Разумевање појма електронског учења и дигиталног часа. Разликовање врста електронског учења и дигиталних часова. Идентификовање дигиталних алата који могу да се ставе у службу дидактичко-методичког моделовања дигиталног часа. Избор адекватних дигиталних алата за етапе дигиталног часа. Израда дигиталних материјала за етапе дигиталног часа. Планирање, израда и примена дигиталног часа.
По завршетку обуке наставници ће бити у стању да: -дефинишу појам наставног часа; -разликују етапе наставног часа; -разумеју обележја и карактеристике етапа наставног часа; -разумеју однос броја, редоследа и временског трајања етапа наставног часа; -разумеју структуру и методичке специфичности наставних часова; -дефинишу појам електронског учења и дигиталног часа; -разликују врсте електронског учења и дигиталних часова; - идентификују дигиталне алате који могу да се ставе у службу дидактичко-методичког моделовања дигиталног часа; -врше избор адекватних дигиталних алата за етапе дигиталног часа; -израђују дигиталне материјале у различитим дигиталним алатима; -самостално осмишљавају, креирају и примењују дигиталне часове.
45
недеља:
4
бодова:
32
Цена по учеснику износи 3 000,00 динара. Цена укључује надокнаде за реализаторе и трошкове организације обуке.