Моћ даровитих ученика

Каталошки број програма: 217  

Не

Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697

Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Унапређивање компетенција учесника за препознавање ученика са изузетним способностима, ефикасни приступ настави и учењу применом одговарајућих наставних метода и облика рада, као и праћење и вредновање резултата рада са даровитим ученицима.

Упознавање учесника са појмом даровитости, различитим типовима и нивоима даровитости. Оспособљавање учесника за правовремену и правилну идентификацију ученика са изузетним способностима у образовном контексту. Оспособљавање учесника за планирање подршке ученицима са изузетним способностима. Оспособљавање учесника за израду ИОП-а 3 за ученике са изузетним способностима. Упознавање и оснаживање учесника за примену различитих метода, техника и облика рада прилагођених ученицима са изузетним способностима. Оспособљавање учесника за праћење и вредновање рада са даровитим ученицима. Оспособљавање учесника за праћење и вредновање постигнућа и напредовања ученика у складу са постављеним циљевима дефинисаним ИОП-ом 3.

Полазници ће након обуке бити у стању да: - препознају различите типове и нивое даровитости; - разумеју значај правовремене и успешне идентификације; - препознају ученике са изузетним способностима у образовном контексту; - планирају и програмирају подршку ученицима са изузетним способностима; - креирају ИОП 3 за ученике са изузетним способностима; - примене адекватне методе, облике и технике рада са ученицима са изузетним способностима; - прате и вреднују рад са ученицима са изузетним способностима у циљу унапређивања наставне праксе; - прате постигнућа и вреднују напредовање ученика у складу са постављеним циљевима дефинисаним ИОП-ом 3; - примењују у настави и ваннаставним активностима знања стечена на обуци.

30

дана: 1
бодова: 8

За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 2.000,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаји реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.