Вредновање рада ученика усмерено на развој - пут до објективног оцењивања

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 490  

Да

Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080

Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Унапређивање компетенција наставника у области вредновања рада и постигнућа ученика у функцији подстицања самовредновања и критичког процењивања, са циљем даљег напредовања у развоју.

Развијање педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника за примену различитих модела и поступака вредновања рада и напредовања ученика. Оспособљавање наставника за израду јасних критеријума вредновања и инструмената за вредновање различитих наставних активности. Унапређење компетенција за давање разумљиве повратне информације која ће усмерити ученике ка даљем учењу и напредовању. Оспособљавање наставника за креирање активности којима ће код ученика подстицати самовредновање и критичко процењивање, као и постављање циљева у учењу. Унапређење компетенција за коришћење дигиталних алата који могу унапредити наставни процес у области вредновања.

По завршетку обуке учесници бити способни да: - разумеју значај и најважније врсте вредновања, - примењују прописе који се односе на вредновање рада ученика, - израде критеријуме вредновања за различите наставне активности, - израде инструменте вредновања у оквиру свог наставног предмета , - пруже ученицима потпуну, разумљиву повратну информацију о њиховом напредовању - обуче ученике да критички процењују свој рад и рад других ученика, - примене поступке вредновања групног рада у учионици и онлајн окружењу, - подстакну ученике на постављање циљева у учењу и праћење свог напретка кроз израду портфолија, - користе веб алате који им могу олакшати процес вредновања.

60

недеља: 2
бодова: 16

Цена по учеснику износи 3000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.