Израда стандардизованих писмених провера знања
Каталошки број програма: 354
Не
Удружење за едукацију и образовање Вулкан знање, Господар Вучића 245, Београд, office@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628095607
Марина Обрадовић, marina.obradovic@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628005607
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање одраслих
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање вештина запослених у разредној и предметној настави за прецизно и креативно састављање писмених провера знања према задатим исходима и стандардима, анализу и евалуацију урађеног и осмишљавање мера за напредак ученика у даљим постигнућима.
Оспособљавање наставника за састављање писмене провере знања према задатим стандардима и исходима. Унапређивања критеријума оцењивања у оквиру законске регулативе. Развијање вештина и компетенција наставника у креирању задатака различитог типа и распоређивање задатака по нивоима. Оспособљавање наставника за евалуацију и анализу постигнућа ученика на писменим проверaма знања, као и састављање плана мера за напредовање ученика који имају слаба постигнућа. Усвајање метода за успешно праћење постигнућа ученика на пис. пров. знања и вођење педагошке документације. Оспособљавање наставника за састављање бодовне листе и самоевалутивних листова за ученике. Оспособљавање наставника за осмишљавање пис. пров. знања које ће унапредити ученичке вешти
По завршетку обуке наставник ће бити оспособљен да: - састави тест провере знања (контролну вежбу, петнаестоминутну вежбу, годишњи тест); - осмисли и распореди задатке по нивоима (основном, средњем и напредном); - креира занимљиве задатке различитог типа; - самостално уради анализу и евалуира постигнућа ученика; - састави самоевалуативне листе за ученике; - критички анализира свој рад на основу постигнућа ученика у писменим проверама знања; - састави план мера за побољшање успеха и напредак ученика који имају слаба постигнућа; - осмишљава писмене провере знања које ће довести до бољих постигнућа ученика на завршном испиту.
30
дана:
1
бодова:
8
2700 динара (урачунати су трошкови материјала и освежења)