Учење без препрека - Ефикасна подршка и праћење напретка ученика

Каталошки број програма: 407  

Не

ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, 11000 Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113247988

Јелена Ђорђевић, jelena@cipcentar.org, 0113247988, 0628016069

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Општи циљ обуке је унапређивање компетенција наставника и стручних сарадника за пружање подршке ученицима у учењу.

Оснаживање наставника за препознавање ученика који имају тешкоће у савладавању градива и примену различитих инструмената и техника за пружање подршке ученицима у учењу. Оснаживање наставника за креирање подстицајне средине за учење и обезбеђивање разноврсне подршке од стране одраслих и вршњака, како би свако дете могло да учествује, буде успешно. Примена принципа универзалног дизајна у учењу у циљу подршке ученицима у учењу.

Учесници су оснажени за препознавање ученика који имају тешкоће у савладавању градива. Учесници су оснажени за планирање и пружање разноврсне подршке ученицима у складу са проценом која врста подршке је најефикаснија. Учесници планирају подршку ученицима кроз различите видове наставе и школских активности.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3000,00 РСД са урачунатим ПДВ. У цену су урачунати хонорари тренера, организациони трошкови, радни материјали, стручни прилози у електронском формату и уверења за учеснике о завршеној обуци. У цену није урачунато освежење учесника током обуке.