Ангажовање и развој компетенција Алфа-генерације ученика

Каталошки број програма: 486  

Не

Центар за стручно усавршавање Чачак, Цара Душана бб, Чачак, cacakrc@gmail.com, 032320100, 0646424132

Тања Аћимовић, cacakrc@gmail.com, 032320100, 064/6424132

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Унапређивање компетенција наставника за успешно планирање и реализацију наставе која интегрише учење засновано на компетенцијама у постојеће моделе.

Упознавање учесника са особеностима ученика савременог доба који поседују јединствен начин дигиталног размишљања, који са лакоћом користе технологију за учење и интеракцију са наставним садржајем. Упознавање учесника са моделом заснованим на компетенцијама. Креирање модела – дефинисање компетенција које ученици треба да постигну. Усклађивање приступа са другим моделима наставе. Израда процене овладавања компетенцијама код ученика. Планирање упутства за ученике, веременских рокова, праћење и подршку. Креирање садржаја – могућности које пружа Al софтвер и веб-алати. Евалуација и изазови у раду.

Наставник разликује и упоређује наставне методе које побољшавају учинак учења и ангажовање ученика. Процењује предности и недостатке модела учења заснованог на компетенцијама. Дефинише компетенције које објашњавају шта ученици могу да ураде, знају и вреднују. Дизајнира формативне и сумативне процене усклађене са компетенцијама. Планира више опција и ресурса којима ученици могу да приступе и користе, пружајући им могућност избора. Усклађује употребу технологије као посредника у креирању наставних садржаја. Овладава техникама, алатима и стратегијом у планирању наставе, праћењу достигнућа, подстицању мотивације и процени. Креира наставни материјал уз употребу одговарајућег ИТ алата. Спроводи интеракцију преко Al софтвера и других веб-алата.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику 2.500,00 динара. Спецификација цене: хонорар реализатора у бруто износу, радни материјал за семинар и издавање уверења. У цену нису урачунати додатни трошкови (путни трошкови и смештај за реализаторе, освежење у паузама и храна).