Подстицање мотивације ученика за учење применом методе учења путем открића

Каталошки број програма: 366  

Не

Филозофски факултет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица, fifa@pr.ac.rs, 028425473, 028425474 , 028425474

Игор Ђурић, djuricigor1@gmail.com, 0113167128, 0641295974

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Развијање компетентности наставника у подручју примене наставних метода које за циљ имају развијање мотивисаности и способности ученика за самостално решавање наставних проблема, као и истраживање и примену стечених знања у реалним ситуацијама.

Развијање вештина, стратегија и метода наставног рада у циљу стварања подстицајног окружења за учење и повећања активности ученика Оспособљеност наставника за примену различитих теоријских концепата и методичко-дидактичких приступа у поступку примене иновативних метода учења Развијање компетентности у подручју реализације наставних активности у којима ученици активно учествују, истражују, испитују и решавају проблеме Оспособљеност за успешну примену методе учања путем открића са циљем побољшања квалитета наставног ученика и образовних постигнућа Оспособљеност за успешну примену методе учења путем открића у циљу развијања самосталности и подстицања ангажовању ученика

Наставници поседују способност креирања подстицајног радног окружења и примене наставних метода које доприносе већој активности ученике Успешно реализују наставне активности које ученицима омогућавају активно учествовање у процесу учења, истраживања и решавања проблема Применом методе учења путем открића доприносе побољшању ученичких образовних постигнућа Применом ове методе доприносе самосталности ученика, њиховој ангажованости и већој мотивисаности Препознају и вреднују мотивисаност и залагање ученика у реализацији наставних активности у процесу стицања знања Успешно укључују ученике у процесу избора тема и одређивања начина њихове обраде Користећи се методом учења путем открића,подстичу развој самопоуздања и самопоштовања ученика

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2 000 динара. За 30 учесника максимално укупуна цена обуке је 60 000динара. У цену је укључен комплетан материјал са обуке, као и сертификат.