Час по мери детета
Каталошки број програма: 198
Не
Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300
Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Јачање компетенција наставника за: рад са ученицима којима је потребна додатна подршка у образовању; примену одговарајућих стилова, стратегија и метода наставе полазећи од индивидуалних карактеристика и потреба ученика; управљање одељењем
Оспособљавање учесника/ца за успешно планирање наставе кроз израду педагошког профила ученика. Представљање Гарднерове теорије вишеструких интелигенција и њена примена у пракси. Типови даровитих ученика и рад са њима. Подстицање учесника/ца на коришћење разноврсних стратегија и метода активног учења у реализацији наставе којима се мобилише и подстиче развој капацитета свих ученика уз уважавање индивидуалности сваког детета. Израда припреме за час који предвиђа различите активности које ангажују све ученике, уважавајући њихове индивидуалне разлике у социјалном и емоционалном развоју. Примена знања стечених на семинару, креирање базе примера добре праксе.
Повећан сензибилитет наставника/ца за пружање адекватне подршке ученицима, већи број прилагођавања, индивидуализације и ИОП-а у наставном процесу. Осавремењивање наставе кроз промену улоге наставника/ца од предавача до фацилитатора. Повећани ефекти наставе, јер наставник/ца после нашег семинара, у ученику види субјекат, а не објекат наставе, а самим тим и повећање функционалног знања код ученика. Унапређивање наставе кроз размену искустава.Формирање базе примера добре праксе.
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара са ПДВ-ом(У цену нису урачунати трошкови за радни материјал,путни трошкови до места реализације и смештај реализатора)