МЕЂУПРЕДМЕТНО ПОВЕЗАНА НАСТАВА
Каталошки број програма: 422
Не
Друштво педагога физичког васпитања Војводине, Нови Сад, др Васе Савић бр 3, dpfvoj@gmail.com, 0646677648
Јасна Ђукић, dpfvoj@gmail.com, 0646677648, 0646677648
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Јачање професионалних компетенција наставника за развијање међупредметних компетенција и примену међупредметног приступа у настави и учењу ради изградње знања која повезују градиво појединачних наставних предмета.
1. Дефинисање и повезивање кључних компетенција за целоживотно учење са општим међупредметним компетенцијама- значај и потреба савременог друштва. 2. Дефинисање улоге наставника и подршка развоју компетенција и активне улоге ученика у процесу стицања функционалних знања. 3. Примена међупредметног приступа у процесу наставе и учења, избором активности, интерактивних метода и техника учења. 4. Успостављање логичких веза између циљева и исхода, компетенција и стандарда, садржаја, активности, метода и техника у процесу планирања програма наставе и учења 5. Развој опште међупредметне компетенције - одговоран однос према здрављу реализацијом међупредметних тема.
- Учесници повезују кључне компетенције за целоживотно учење са општим међупредметним компетенцијама и уочавају значај развоја компетенција код ученика; - Учесници дефинишу активности ученика којим се доприноси развоју компетенција и стицању функционалних знања; - Дефинишу и примењују међупредметни приступ у процесу наставе и учења избором адекватних активности, интерактивних метода и техника учења; - Учесници функционално повезују циљеве, исходе, компетенције, стандарде, кључне појмове и садржаје у логичку целину; - Планирају и реализују међупредметне теме користећи методичке поступке којима се подстиче развијање опште међупредметне компетенције-одговоран однос према здрављу.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара. У ову цену је урачунато: трошкови организације обуке, административно-рачуноводствени трошкови, путни трошкови, радни материјали, надокнада предавачима.