Учионица у којој цветају знање и сарадња
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 433
Да
ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, 11000 Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113247988
Јелена Ђорђевић, jelena@cipcentar.org, 0113247988, 0628016069
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Јачање наставничких компетенција за креирање наставног процеса који подстиче развој одељењeнске заједнице мотивисане да учи и међусобно се подржава.
Унапређивање наставничких вештина мотивисања ученика и креирање подржавајућих међусобних односа у одељењу заснованих на узајамној бризи и уважавању. Подстицање креирања средине за учење која подржава диференцијацију и индивидуализацију наставе и учења, вршњачко учење, учешће и допринос сваког детета Разумевање могућности пројектног учења за развијање мотивације за учење и неговање подржавајућих односа у одељењу. Унапређивање вештина примене кооперативних техника учења с нагласком на развијање сарадње и тимског рада. Подстицање партиципације ученика у успостављању критеријума за процену успешности активности и учења и за праћење свог напретка. Подстицање рефлексије, хоризонталног учења и критичког промишљања о искуствима примене садржаја.
Након обуке учесници ће моћи да: Креирају у својим учионицама средину за учење која мотивише, подржава диференцијацију и индивидуализацију као и саморегулацију ученика у процесу учења. У својим одељењима успоставе рутине којима подстичу ученике да доприносе, учествују, користе своја интересовања, постављају циљеве активности и учења, планирају, бирају и славе појединачне и заједничке успехе. Примене пројектно учење и разноврсне кооперативне технике у циљу диференцијације и индивидуализације процеса наставе и учења. Заједно са ученицима поставе критеријуме за процену и праћење успешности реализације активности/пројеката и постављање личних циљева учења како би пратили свој напредак. Критички промишљају о примени наученог у пракси .
30
недеља:
3
бодова:
24
Цена је 4000,00 РСД са урачунатим ПДВ. У цену су урачунати хонорари тренера, организациони трошкови, радни материјали, стручни прилози у електронском формату и уверења за учеснике о завршеној обуци. У цену није урачунато освежење учесника током обуке на дану уживо.