Учимо играјући се 2

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 750  

Да

Центар за образовање Крагујевац, Трг тополиваца 4, Крагујевац, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 0605598801, 034201303

Владимир Средојевић, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 034201303, 0605598801

употреба ИКТ у настави

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса

Развити теоријске и практичне компетенције наставника у примени игролике наставе. Унапредити информатичко-комуникационе компетенције за планирање, реализацију и вредновање игролике наставе 6азиране на активном учењу и истраживачком раду.

Истицање важности и значаја примене игролике наставе у раду са децом, ослањајући се на активно учење и истраживачки рад. Значај и функција планирања, припремања и евалуције игролике наставе 6азиране у стварном времeну или посредством ве6 2. алата. Пружање подршке наставницима за осмишљавање и креирање игролике наставе, Ескејп рума (Игре 6екства) и других игара. Осветљавање чињеница у вези са оцењивањем у свакодневној пракси наставника. Подршка развијању вештина за израду инструмената праћења напредовања ученика у функцији што ефикаснијег формативног оцењивања током игролике наставе.

Наставници увиђају бенефит у примени игролике наставе и уважавају њен значај у процесу активног учења. Наставници су оспосо6љени да прилагоде програм предмета игроликој настави и кроз активно учествовање ученика и истраживачки рад остваре исходе предмета. Наставници знају да израде игре у реалном и дигиталном окружењу уз употре6у дигиталних алата представљених током о6уке. Оспосо6љени су да самостално израде инструмент за праћење напредовања ученика у функцији што ефикаснијег формативног праћења ученичког рада.

45

недеља: 3
бодова: 24

Цена семинара по учеснику је 2000,00 динара у нето износу, за групу од 45 учесника. У цену семинара нису урачунати порези и доприноси и организациони трошкови Центра.