ВАСПИТНИ ПРОБЛЕМИ УЧЕНИКА И КАКО ИХ ПРЕВАЗИЋИ
Каталошки број програма: 52
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Развијање компетенција наставника за успешно решавање васпитних проблема ученика, путем стицања адекватних знања, вештина техника и повећања осетљивости за рад са ученицима који показују проблеме у понашању.
Препознавање и процена сложености васпитних проблема ученика. Упознавање наставника са корацима, принципима и развијање вештина решавања васпитних проблема ученика. Повећање компетенције за појачани васпитни рад са учеником, групом, одељењем. Тимско решавање проблема у спречавању вршњачког насиља, злостављања и занемаривања ученика. Оснаживање наставника да стекну, успоставе међусобно поверење са ученицима и родитељима.
По завршетку обуке очекује се да ће наставници лако препознати проблеме ученика, бити методички оспособљени да примењују нове облике, методе и технике васпитног рада са ученицима. Наставници ће ефикасније решавати васпитне и друге проблеме – злостављања и занемаривања ученика и лакше ће превентивно деловати. Успоставиће бољу међусобну комуникацију, као и комуникацију са ученицима, па самим тим имаће и више међусобног поверења са ученицима родитељима, који су битни фактори васпитног деловања.
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику 2 500 динара. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава програм, радно-потрошни материјал. Путни трошкови и смештај се додатно наплаћује.