Koмуникација и изградња социјалних односа између актера образовног процеса
Каталошки број програма: 151
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Припрема полазника за нове комплексне улоге које рефлектују потребу за бољом комуникацијом и изградњом социјалних односа, снажнијим друштвено-педагошким ангажманом у складу са очекивањима друштва од школе.
- Овладавање техникама и вештинама конструктивне комуникације; - Упознавање образаца међуљудског опхођења у различитим контекстима и сталној интеракцији у циљу унапређења школске културе; - Упознавање са динамиком групних односа у одељењу и осмишљавање ситуација за примену комуникацијских вештина у циљу стварања поверења; - Јачање дидактичко-методичке компетентности наставника у области планирања, организације, реализације и евалуације наставног процеса; - Упознавање са значајем међупредметних компетенција, посебно са компетенцијама за комуникацију; - Реализација активног и конструктивног учешћа у животу школе; - Осмишљавање и вредновање сарадње са партнерима.
Применом наученог, учесници ће остваривати конструктивну комуникацију са кључним партнерима у образовно-васпитном процесу. Препознаће технике за систематичну саморефлексију и мењање субјективних теорија у обликовању педагошког самоконцепта. Биће оснажени за успостављање боље школске културе и стварање добрих међуљудских односа. Упознаће се са претпоставкама успешног микропланирања, организације, управљања и евалуације наставног процеса. Биће оспособљени за активније и конструктивније учешће у животу и раду школе, као и за успостављање партнерског односа између наставника и ученика, наставника и родитеља. Осмишљаваће облике сарадње са партнерима образовног процеса на бази двосмерне комуникације.
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 2.500,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаји реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.