Мала школа великог здравља - вежбе и игре духа и тела

Каталошки број програма: 238  

Не

Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697

Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697

здравствено васпитање

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Стицање знања о савременим методама чувања и унапређивања физичког, психичког, емотивног, полног и социјалног здравља ученика и свих одраслих који учествују у васпитно- образовном раду.

Развијање свести о одговорности одраслих за здравље деце; Стицање знања о основним физичким, психичким, емотивним, полним и социјалним карактеристикама деце у периоду раста и развоја; Усвајање знања о стицању навика здравог живота у породици и школи учењем најважнијих принципа; Усвајање знања о могућностима пропагирања здравог живота у наставним и ваннаставним активностима у сарадњи са породицама и друштвеном средином; Усвајање нових метода и поступака очувања здравља, превазилажења евентуалних проблема и проналажења изузетног својства; Унапређивање потенцијала применом нових метода и поступака, стицањем нових навика у животу, раду и стваралаштву.

Како се здравственом васпитању на свим нивоима у образовном процесу посвећује мало пажње очекујемо да ће начин презентације програма подстаћи учеснике да примене нове методе и поступке најпре у личном развоју и личним примером и применом наученог, кроз игру утичу и на унапређивање здравља деце. Програм је применљив у свим областима васпитно-образовног рада тако да учесници могу утицати и на јачање виталности деце, омладине и одраслих.

30

дана: 2
бодова: 16

Котизација по учеснику је 4500,00 динара Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава програм, радно-потрошни материјал. Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују