„Израњајуће“ планирање у заједничком развијању пројеката – улога васпитача и стручног сарадника
Каталошки број програма: 639
Не
ПУ Др Сима Милошевић, Капетана Радича Петровића 26, 11080 Земун , jelenak@pudrsimamilosevic.edu.rs, 0112606662 , 0112672976
Јелена Крсмановић , jeja0203@gmail.com, 0112606662, 0641968227, 0112672976
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
директор/помоћник директора
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
П7 Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“
Развијање компетентности васпитача и стручних сарадника за заједничко развијање пројеката у вртићу кроз планирање, истраживање, организовање, учешће и рефлексију.
Јачање компетентности медицинских сестара-васпитача, васпитача и стручних сарадника у обављању своје професионалне улоге кроз: преиспитивање теоријско-вредносних полазишта на којима заснивамо заједничко развијање пројеката; стицање нових и продубљивање постојећих знања и умења о “израњајућем” планирању; сагледавање улоге васпитача и стручног сарадника у заједничком развијању пројеката; разумевање смисла планирања и документовања кроз матицу плана теме/пројекта; оснаживање учесника обуке за уважавање иницијатива деце и других учесника реалног програма у заједничком развијању пројеката; преистивање контекстуалних услова за заједничко развијање пројеката кроз “израњајуће” планирање.
Очекује се да ће учесници након завршене обуке: отклонити недоумице везане за планирање у заједничком развијању пројеката; разумети концепт израњајућег планирања у процесу заједничког развијања пројеката, испреплетаног са истраживањем, организовањем, учешћем и рефлексијом; разумети улогу васпитача и стручног сарадника у процесу планирања пројеката; бити оснажени да развијају пројекте у којима одрасли прати и уважава иницијативу деце и на смислен начин укључује друге; развити стратегије планирања кроз матрицу плана теме/пројекта и ослањања на план теме/пројекта у процесу документовања кроз причу о теми/пројекту; бити оснажени да кроз “израњајуће” планирање развијају пројекте у својим вртићима засноване на интегрисаном приступу учењу.
30
дана:
1
бодова:
8
3000 дин по учеснику у нето износу (укупна цена обуке за групу од 30 учесника је 90.000 динара нето). У цену је укључен радни материјал за учеснике обуке, хонорари за ауторе и реализаторе програма у нето износу, административни трошкови. Припадајући порези и доприноси се посебно обрачунавају. Путни трошкови и (по потреби) смештај се додатно плаћају у договору са организатором. Организација семинара и послужење спадају у трошак установе која организује семинар.