Оцена - путоказ ка напретку

Каталошки број програма: 500  

Не

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању , Горанска бб Смедерево, office@rcsmed.edu.rs, 026619906, 026619907 , 026619906

Sanja Nedeljković, snedeljkovic@rcsmed.edu.rs, 026619906, 0606831905, 026619906

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Професионално оснаживање наставника за оцењивање засновано на континуираном праћењу напредовања ученика користећи различите начине, поступке оцењивања и инструменте праћења и евалуирања.

Професионално оснаживање наставника за оцењивање засновано на континуираном праћењу напредовања ученика користећи различите начине, поступке оцењивања и инструменте праћења и евалуирања. Оснаживање учесника за квалитетно праћење напредовања ученика у складу са законском регулативом, циљем и принципима оцењивања.Оспособљавање учесника за анализу, креирање и примену инструмената за континуирано праћење напредовања ученика и ученичко самопроцењивање и самооцењивање. Оснаживање учесника за праћење и вредновање постигнућа ученика у складу са индивидуалним способностима примењујући утврђене критеријуме оцењивања и процењивање потреба ученика за додатном подршком у учењу. Оснаживање учесника да примењују формативно и сумативно оцењивање користећи

Учесници ће: • бити оснажени за квалитетно праћење напредовања ученика у складу са законском регулативом, циљем и принципима оцењивања; • бити оспособљени за праћење и вредновање постигнућа ученика у складу са индивидуалним способностима примењујући утврђене критеријуме оцењивања и процењујући потребе ученика за додатном подршком у учењу; • бити оспособљени за анализу, самостално креирање и примену инструмената за континуирано праћење напредовања ученика и самопроцењивање и самооцењивање; • бити оснажени за примењивање формативног и сумативног оцењивања користећи поступке вредновања који су у функцији даљег учења.

30

дана: 1
бодова: 8

2.500,00