SchulDeutsch Модул: Комуникативна настава Модул: Писање за генерацију З Модул: Игре у настави

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 683  

Да

Гете институт, Кнез Михаилова 50, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0114427106

Софи Енгел, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0612648471

страни језик

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснаживање наставника да развијају комуникативне вештине код ученика кроз савремене методе и интерактивну наставу у којој наставник има улогу саветника и ментора.

1. Оснаживање наставника да кроз примену актуелних методе развијају комуникативне вештине код ученика. 2. Јачање комуникативног приступа у настави. 3. упознавање са измењеном улогом наставника, која се на часу своди на улогу саветника и помагача, као и са специфичностима наставе деце. 4. Развијање вештина наставника у прилагођавању метода новим генерацијама младих ученика. 5. Обука наставника да игре примењују као део различитих наставних фаза (увод, обнављање, провера знања), чиме се олакшава прелаз између активности и фаза учења.

Наставници ће бити у стању да планирају и креирају говорне активности које подстичу комуникацију и интеракцију ученика на страном језику. Наставници ће моћи да користе разноврсне игре и активности које стимулишу сарадњу, тимски дух и језичку комуникацију, прилагођене наставним циљевима и нивоима ученика. Наставници ће бити способни да поставе задатке и вежбе који служе као припрема за говорне активности и подстичу ученике на активну употребу језика. Они ће знати како да анализирају и процењују ефекте игара и активности на комуникацијске вештине и мотивацију ученика. Наставници ће препознати специфичности нових генерација ученика и прилагодити наставу њиховим потребама, посебно у области писања и комуникације.

20

недеља: 3
бодова: 18

/