Дигитални постер у функцији унапређивања систематизације наставних садржаја
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 335
Да
Агенција за едукацију и услуге „Учасофт“, Светог Саве 9В, 15317 Доња Борина, ucasoft@ucasoft.rs, 0157796808, 0644558411
Душан Станковић, dusan.stankovic@ucasoft.rs, 0157796808, 0644558411
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Оспособљавање наставника за израду дигиталних постера и њихову примену у систематизацији наставних садржаја.
Разумевање појма, значаја и функција систематизације наставних садржаја. Разликовање критеријума према којима се одређује врста систематизације. Упознавање са хронолошком, узрочно-последичном и систематизацијом на основу квалитета. Разумевање сврхе систематизације наставних садржаја. Уочавање положаја наставника и ученика током систематизације садржаја. Дефинисање појмова традиционалног и дигиталног постера. Разумевање значаја традиционалног и дигиталног постера у настави и систематизацији наставних садржаја. Упознавање са врстама дигиталних постера. Упознавање са правилима за израду дигиталног постера. Планирање и израда дигиталног постера у веб алату Canva. Примена дигиталног постера у систематизацији наставних садржаја.
По завршетку обуке наставници ће бити у стању да: -разумеју појам, значај и функције систематизације; -разликују критеријуме према којима се одређује врста систематизације; -разликују хронолошку, узрочно-последичну и систематизацију на основу квалитета; -објасне сврху систематизације; - објасне улогу наставника и ученика током систематизације; -дефинишу појам традиционалног и дигиталног постера; - објасне значај традиционалног и дигиталног постера у систематизацији; -разликују врсте дигиталних постера; -опишу садржај и структуру различитих дигиталних постера; -примењују правила за израду дигиталног постера; -планирају и израђују дигитални постер у веб алату Canva -примењују дигитални постер у систематизацији наставних сaдржаја
45
недеља:
3
бодова:
24
Цена по учеснику износи 3 000,00 динара. Цена укључује надокнаде за реализаторе и трошкове организације обуке.