Примитивни рефлекси – шта нам доносе а шта односе

Каталошки број програма: 180  

Не

Београдски развојни центар - БЕРЦ, Сазонова 98, Београд, bgrazvojnicentar@gmail.com, 0645767442, 0641803767

Александра Буковица, bgrazvojnicentar@gmail.com, 0641803767, 0641803767

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Стицање знања наставника и стручних сарадника о карактеристикама примитивним рефлексима и њиховој улози у развоју и учењу Унапређење компетенција наставника и струч. сарадника за препознавање и примену активности које стимулишу и интегришу рефлексе

Усвајање знања о развојном значају примитивних рефлекса у неуролошким и психомоторним развој код неинтегрисаних рефлекса. Стицање вештина за правилно извођење и адекватну примену активности које стимулишу и интегришу примитивне рефлексе. Оспособљавање за имплементацију активности у свакодневни рад. Оснаживање наставника за примену активности током индивидуализације наставе код ученика са тешкоћама у учењу. Оснаживање наставника за примену активности у циљу личног развоја. Пружање подршке ученицима са тешкоћама у учењу и сметњама у развоју.

Учесници препознају примитивне рефлексе који нису интегрисани. Учесници стичу вештине правилног и правовременог коришћења активности. Учесници користе и израђују дидактички материјал за реализацију активности. Учесници користе активности за стимулацију и интеграцију у свакодневом раду. Учесници прилагођавају активности током индивидуалног рада са дететом.

30

дана: 1
бодова: 8

6.000,00