SchulDeutsch Модул: Подкаст у настави Модул: Дигитални дечји факултет Модул: Ризница метода

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 685  

Да

Гете институт, Кнез Михаилова 50, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0114427106

Софи Енгел, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0612648471

страни језик

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Семинар има за циљ оснаживање наставника да користе иновативне методе и дигиталне алате за боље планирање и реализацију наставе, са нагласком на ангажовање ученика и прилагођавање наставе савременим изазовима.

Стицање практичних знања о креирању и примени подкаста у настави и развијање критичког мишљења код ученика. Упознавање наставника са методологијама које подстичу комуникационе вештине и инклузивност кроз подкаст активности. Развој дигиталних наставних метода које обухватају више предметних области и повезују садржаје како би језик служио као средство комуникације и анализе. Оспособљавање наставника за коришћење платформе ”Kinderuni" и повезивање знања из више дисциплина ради подстицања самосталног учења. Примена креативних метода рада за развој сарадничких и комуникационих вештина, са нагласком на слушање, разумевање и тимски рад. Истраживање најбољих пракси и примера дигиталних алата за развој наставних пл

Наставници ће бити у стању да: Креирају и интегришу подкаст садржаје у наставу ради развоја комуникационих вештина код ученика. Примене различите методе за подстицање критичког мишљења и анализе садржаја у настави. Прилагођавају наставне активности узрасту, потребама и интересовањима ученика, користећи дигиталне алате и ресурсе. Користе дигитални дечји факултет као платформу за међупредметно повезивање и развијање самосталног истраживања. Развијају инклузивније и динамичније часове кроз иновативне методе и дигиталне ресурсе. Побољшају своје дигиталне компетенције, укључујући анализу и евалуацију утицаја дигиталних алата на ученичке резултате.

20

недеља: 3
бодова: 18

/