SchulDeutsch Модул: Оцењивање усменог изражавања Модул: Управљање стресом за наставнике и ученике Модул: Планирање наставе немачког језика као страног

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 684  

Да

Гете институт, Кнез Михаилова 50, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0114427106

Софи Енгел, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0612648471

страни језик

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснажити наставнике за објективно и конструктивно процењивање усмених вештина ученика, како би подстакли њихов развој у комуникацији, критичком мишљењу и самопоуздању у говорном изражавању.

Повећати свест о важности елемената као што су јасноћа изражавања, аргументација, говор тела и тон гласа у усменом излагању. Омогућити наставницима да примењују технике којима ће мотивисати ученике да са више самопоуздања приступају усменом изражавању. Оспособити наставнике за праћење напретка ученика у усменом изражавању кроз периодичне процене и индивидуализован приступ. Омогућити размену искустава и подршку међу учесницима, кроз дискусије и групне активности, ради стварања заједничке стратегије за управљање стресом.

Наставници ће бити у стању да користе јасне и мерљиве критеријуме за процену усменог изражавања ученика. Наставници ће моћи да дају ученицима повратне информације које подстичу њихов развој у усменом изражавању. Наставници ће развијати способност да уоче и подрже различите нивое и стилове комуникацијских вештина код ученика. Наставници ће примењивати технике које охрабрују ученике да са више самопоуздања приступају усменом изражавању. Наставници ће бити у могућности да систематски прате и процењују напредак ученика у области усмене комуникације.

20

недеља: 3
бодова: 18

/