SchulDeutsch Модул: Позоришне методе у настави немачког језика у школама, Модул: Континуирано учење; Модул: Вештачка интелигенција у настави немачког језика - могућности и границе

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 686  

Да

Гете институт, Кнез Михаилова 50, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0114427106

Софи Енгел, sophie.engel@goethe.de, 0114427106, 0612648471

страни језик

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Циљ семинара је оснажити наставнике немачког језика у примени савремених наставних техника и технологија, укључујући вештачку интелигенцију, континуирано учење и позоришне технике, како би побољшали своје методе и повећали ангажовање ученика.

1. Разумевање вештачке интелигенције у настави – Упознавање наставника са основама вештачке интелигенције и њеним применама у настави немачког језика, 2. Интеграција континуираног учења – Развој стратегија за континуирано учење наставника, укључујући самоевалуацију, стручну размену и стварање окружења које подстиче наставнике на стално унапређење и учење нових педагошких метода. 3.Примена позоришних техника у настави – Усмеравање наставника ка примени позоришних и драмских техника (као што су играње улога, имитација и сценска поставка) за развој језичких и комуникацијских вештина ученика, подстицање креативности и самопоуздања у говорном изражавању.

Очекивани исходи семинара укључују развој способности наставника да примене вештачку интелигенцију у настави, побољшају континуирано учење, користе позоришне технике за развој језичких вештина и повећају ангажовање ученика, као и да процене и адаптирају своје наставне методе према потребама ученика.

20

недеља: 3
бодова: 18

/