Комуникација без стреса: Тајне пословне комуникације у школама и ПУ
Каталошки број програма: 117
Не
Отворена просветна иницијатива, Кнеза Лазара Л2 лок16, opisrbije@gmail.com, 0638249999, 0358155444
Братислав Филиповић, opisrbije@gmail.com, 0358155444, 0638249999
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Унапређивање квалитета рада установе оснаживањем запослених у вепштинама пословне комуникације и сарадње
- Упознати учеснике са појмовима комуникација и пословна комуникација - Упознати учеснике са кључним карактеристикама пословне писане комуникације (електронска комуникација) и комуникације на друштвеним мрежама - Упознати учеснике са начинима организације кризне комуникације и ПР-а у установи - Оснажити учеснике за успешно планирање и организацију пословних догађају у установи коришћењем дигиталних алатa и других ресурса
- Учесници знају основне карктеристике појмова комуникација и пословна комуникација (сврха, процес, нивои, ток, утицаји, технологија, начини, вођење састанка, професионални изглед, пословни бонтон) - Учесници знају карактеристике пословне електронске комуникације (адекватна употреба технологија, електронска пошта, имејл и закон, веб-сајт, комуникација путем говорне поште, мобилних телефона, пословне презентације, е-бонтон) и комунмикације на друштвеним мрежама - Учесници знају основе „говора тела“ као дела невербалне пословне комуникације - Учесници препознају значај и начин организовања комуникације у кризним ситуацијама и ПР-а у установи - Учесници оснажени и мотивисани да планирају и реализају пословне догађаје у школи
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 4.000 динара. У цену су урачунати хонорари предавача, путни трошкови, трошкови преноћишта радни материјал, израда уверења, трошкови координисања (уплата по пријави конкурса,телефонски рачуни, маркетинг према заинтересованим групама полазника, коришћење додатне хардверске опреме, непредвидљиви трошкови…)