Стратегије развоја социјалних вештина 2 – технике редуковања проблематичних понашања
Каталошки број програма: 170
Не
Основна школа "Милоје Павловић", Милосава Влајића 1, Београд, osmilojepavlovic@gmail.com, 0113552153, 0113570955
Марина Антонијевић, marinaivkovic83@yahoo.com, 0114544101, 0641650507
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Јачање компетенција полазника за пружање подршке деци/ученицима са тешкоћама у социјалном понашању у погледу отклањања или смањивања проблематичног понашања
Полазници ће се упознати са основним теоријским концептима социјалног понашања и екстернализованим и интернализованим проблемима у понашању. Проширивање знања полазника о карактеристикама бихевиоралних проблема код деце/ученика с сметњама у развоју у предшколском/школском контексту. Упознавање полазника са начином процене бихевиоралних проблема код деце/ученика са сметњама у развоју. Упознавање полазника са техникама редуковања бихевиоралних проблема код деце/ученика са сметњама у развоју. Упознавање полазника са креирањем одговарајућег плана бихевиоралне подршке. Упознавање полазника са процесом праћења и евалуације ефеката реализованог плана бихевиоралне подршке.
По завршетку обуке очекује се да ће учесници имати шире знање о теоријским концептима бихевиоралних проблема ученика са сметњама у развоју, да ће бити оспособљени да адекватно процене функцију проблематичног понашања и да ће на основу тога бити у стању да на адекватан начин планирају, реализују, прате и процењују ефекте плана бихевиоралне подршке.
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника цена по учеснику износи 4.000,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима и радно-потрошни материјал. Трошкови пута и смештаја реализаторима (по потреби), као и храна и освежење на обуци нису укључени у наведену цену.