Живе библиотеке у систему образовања и васпитања.

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 106  

Да

Асоцијација ДУГА, ул 7 октобар бр. 1 Јевремовац 15000 Шабац, asocijacijaduga@mts.rs, 015386297, 0642529181 , 015386297

Александар Прица, aleksandar.prica@asocijacijaduga.org.rs, 015386297, 0642529181, 015386297

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Допринос повећању поштовања људских права и људског достојанства смањењем предрасуда путем јачања конструктивног дијалога о стереотипима чија је последица често дискриминација појединаца или група.

1. Стицање основних знања о методологији живе библиотеке. 2. Оспособљавање за примену метода живе библиотеке. 3. Оспособљавање за адекватну процену одабира живих књига. 4. Оспособљавање за едукацију живих књига. 5. Оспособљавање за адекватно планирање и спровођење живих библиотека. 6. Интеграција сазнања и примена метода живе библиотеке у пракси. 7. Јачање капацитета запослених да у своје радне задатке интегришу метод живе библиотеке.

1.Полазници ће разумети метод живе библиоетке у школском окружењу. 2. Школска клима показује да је развијена осетљивост за различитост и да је постигнут виши ниво разумевања положаја друштвено осетљивих група. 3. Полазници ће моћи да примене нова знања и вештине у свакодневном васпитно-образовном раду у циљу превенције дискриминације. 4. Школа је уважавајуће окружење у ком су сви третирани једнако. 5. Полазници ће умети да припреме, реализују и евалуирају живе библиотеке.

50

недеља: 2
бодова: 8

3,000.00 рсд