Интеграција СТЕМ приступа у циљу иновирања наставе

Каталошки број програма: 358  

Не

Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Милана Мијалковића 14, Јагодина, pefjagodina@pefja.kg.ac.rs, 0358223805

Илија Петровић, ilija.petrovic@pefja.kg.ac.rs, 0358223805, 0637803360

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Иновирање васпитно-образовног рада интеграцијом СТЕМ приступа у циљу повећања квалитета наставе и остваривања виших постигнућа ученика кроз јачање професионалних компетенција наставника и сарадника за поучавање и учење.

Упознавање наставника и сарадника са теоријским основама и специфичностима СТЕМ приступа; Оспобљавање наставника и сарадника кроз интерактивни рад и рефлексију да у сопствену праксу интегришу наставу засновану на СТЕМ приступу; Оспособљавање наставника и сарадника за помоћ и подршку ученицима током наставе засноване на СТЕМ приступу. Оспособљавање наставника и сарадника за развијање знања ученика кроз примену експеримената, ИКТ и рад на истраживачким задацима у оквиру СТЕМ приступа; Оспособљавање учесника за планирање и реализацију наставе засноване на СТЕМ приступу; Обучавање полазника кроз интерактиван рад, рефлексију и активну примену у пракси са циљем да усвоје, интегришу, прате и вреднују наставну засновану на СТЕМ приступу.

Очекује се да ће учесници бити оспособљени да: Планирају, реализују и вреднују наставу засновану на СТЕМ приступу, самостално и у сарадњи са колегама; Осмисле истраживачке задатке и активности за ученике кроз међупредметно повезивање у оквиру СТЕМ приступа настави. Предложе креативне идеје за унапређење наставе засноване на СТЕМ приступу. Креирају интерактивне видео материјале у софтверском пакету Геогебра и другим софтверима за креирање динамичких наставних материјала; Осмисле и реализују експерименте заједно са ученицима; Представе суштину и специфичности наставе засноване на СТЕМ приступу колегама, ученицима, родитељима/старатељима и широј заједници; Критички анализирају и вреднују квалитет наставе засноване на СТЕМ приступу.

30

дана: 1
бодова: 8

1800,00 динара по полазнику. (нису урачунати путни трошкови предавача) Спецификација цене: - радни материјали (штампани образац за писање сценарија за час, папир А4 формата, оловке, фломастери, прибор за геометрију, флипчарт папир, маказе) – 200 дин. - уверења о савладаном програму, фолија за уверења – 100 дин. - надокнаде предавачима – 1500 дин.