Учење за оцену или учење за знање-формативно оцењивање

Каталошки број програма: 432  

Не

Центар за стручно усавршавање Крушевац, Балканска 63/V, info@csu.edu.rs, 037445735

Ирена Терзић, irena.terzic@csu.edu.rs, 037445735, 0648355596

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Унапређење компетенција наставника за формативно оцењивање у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе

● унапређивање знања наставника о основним принципима оцењивања, значају и ефектима формативног оцењивања за остваривање исхода наставе ● оснаживање компетенција наставника за примену формативног оцењивања у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе. ● оснаживање компетенција наставника за примену дигиталних алата у функцији формативног оцењивања у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе. ● унапређење знања учесника за праћење, вредновање и извештавање о постигнућима ученика кроз формативно оцењивање у функцији напредовања ученика

-разумеју основне принципе оцењивања, значај и ефекат формативног оцењивања у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе. -примењују формативно оцењивање у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе. -примењују технике формативног оцењивања у хибридној настави користећи дигиталне алате -прате, вреднују и извештавају о постигнућима ученика кроз формативно оцењивање у функцији напредовања ученика за остваривање исхода наставе.

30

дана: 1
бодова: 8

Максимално 2.000,00 дин нето по учеснику. На терет наручиоца падају путни трошкови од Крушевца до места реализације, као и припадајући порези и доприноси по основу Уговора о ауторском хонорару.