Како до успешне транзиције у систему образовања и васпитања
Каталошки број програма: 31
Не
БОЈАН ГРУЈИЋ ПР ШКОЛА КРЕАТИВНИХ ВЕШТИНА ЈАГОДИНА, Светозара Марковића 2Л/7, Јагодина, Србија, skolakreativnih@gmail.com, 0600226848, 0600226849
Бојан Грујић, skolakreativnih@gmail.com, 0358101898, 0600226848
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Развијање знања и вештина полазника у планирању, спровођењу и праћењу транзиционих процеса у установама образовања и васпитања
Развијање знања полазника о процесу транзиције и значају подршке детету/ученику у транзиционом периоду из перспективе детета/ученика, родитеља и васпитача/наставника. -Развијање знања и вештина полазника за планирање, израду и праћење транзиционих планова установе и индивидуалног плана подршке при преласку детета/ученика на следећи ниво образовања и васпитања. - Планирање активности за децу у инклузивним оквирима, ослањајући се на њихов инклузивни план, а у циљу лакше адаптације и транзиције. - Проширивање и јачање сарадничких односа између предшколске установе и основне школе, основне и средње школе и родитеља у процесу транзиције у циљу боље адаптације деце/ученика на ново окружење.
-Разумеју процес транзиције при преласку детета/ученика на следећи ниво образовања и васпитања; планирају, спроводе и прате транзициони план за децу/ученике у процесу транзиције; израђују и спроводе индивидуални транзициони план за конкретно дете/ ученика (план подршке за ученике који раде по ИОП-у или којима је потребна додатна подршка у транзиционом периоду); планирају и спроводе акције, мере и поступке за успостављање и развијање сарадње са релевантним институцијама и породицом деце/ученика у процесу транзиције; користе расположиве ресурсе како би олакшали адаптацију деце/ученика на ново окружење.
30
дана:
1
бодова:
8
Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 75.000 динара, односно 2.500 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари реализатора, скрипте за учеснике семинара, трошкови координисања (телефонски рачуни, промоција семинара заинтересованим групама учесника, коришћење додатне хардверске опреме).